gentute noi!

Iata cateva noutati šŸ˜€ Mai multe vedeti in Green Hours, la targ, sambata asta!

Iata o geanta simpla, patrata din panza verde. Are un buzunar interior si doua exterioare cu hipopotami. Amuzanta si incapatoare, numai buna pentru cursuri, reviste, ziare, carti, pachetele cu mancare, cumparaturi etc etc.:)

Cea de mai jos este o geanta medie, din raiat bleumarin mai teapan (nu de catifea :D), se inchide cu fermoar si are un buzunar interior. Are o tinuta draguta si “chichita” ei este pensa de la mijloc care o face fermecatoare.

Aceasta nu mai este disponibila, dar mai pot face din raiat gri.

Gentuta medie, se inchide cu arici si are un buzunar interior. Din fas visiniu cu aplicatii de bumbac tare.

In poza era cam sifonata si goala, dar in realitate e super sleek šŸ™‚

Geanta din plus crem cumparata de o minunata domnisoara.

Micuta, cu fermoar si cu bareta lunga, de purtat dupa umar sau dupa gat.

Write you soon: )

7 Responses to “gentute noi!”


  1. 1 raluca August 16, 2008 at 10:49 pm

    mai… imi plac foarte mult gentutele!!!
    eu sunt din galati… cum pot achizitiona o posetuta de a ta ?:-s
    plz raspunde…:((
    id`u meu e : mekhenty_Er_irty48

  2. 2 rallu August 25, 2008 at 10:42 am

    hey,la fel ca raluca de mai sus vreau si eu detalii despre cum pot cumpara o gentuta…maggot_girl_rallu. add me or mail me.

  3. 3 diana November 8, 2008 at 12:17 pm

    as dori sa stiu cum pot sa comand

  4. 4 heny:* March 22, 2009 at 2:26 pm

    itzi ador gentutzele:x
    mie imi place cea verde cu hipopotamii:D si multe altele tot stilul asta… dupa cum ziceai si tu vreau sa o port de exemplu la scoala…e foarte sweet:)
    dar e o mica problema,eu sunt din alba iulia, cum o achizitzionez? sau macar ce pret are?
    ma potzi gasi la adresa de mail http://www.heny_kat@yahoo.com

  5. 5 Georgiana May 21, 2009 at 12:41 pm

    Am vazut aceste gentute si mi`au placut foarte mult…As putea sa aflu o adresa sau un numar de telefon?…..sau in ce oras sunt? Va rog mult

  6. 6 ina May 21, 2009 at 2:04 pm

    Buna:) Am inchis acest blog acum o vreme, acum ma poti gasi la http://skyturtle.wordpress.com/šŸ™‚

    Ne vedem acolo:)

  7. 7 patricia July 24, 2010 at 5:21 pm

    mi-ar placea o gentuta dintr`astea ,cum ar fi prima cea cu verde.as dori sa stiu cum pot comanda si ce pret au.astept raspuns.multumesc.


Leave a Reply

arhive


