Tricourile personalizate ale Dianei

“De facut fac asta de vreun an dar abia acum apuca sa vada si ele lumina zilei fara a fi purtate de prieteni 🙂

Tricouri am inceput sa fac in joaca pentru ca am descoperit ca aveam o gramada de doodle-uri funny si un tub de acrilic 🙂 practic cam tot ce am facut pana acum au fost tricouri pentru prieteni si ce s-a produs in weekendul asta (inca nu le-am pozat) ar fi cam prima chestie cu un “scop” 🙂 short and simple”

Fara alte comentarii decat “vai cat de tari sunt:D:D:D” mai postam niste poze si ne frecam manutele a bucurie pentru duminica la targ:)

7 Responses to “Tricourile personalizate ale Dianei”


  1. 1 Ana April 19, 2008 at 8:53 pm

    chiar sunt tari 😀 nu stiu daca am pierdut ceva info pe drum, dar nu stiu despre ce targ vb, cel din armeneasca sau la scena? si daca nu nimeresc targul si nu gasesc tricourile, de unde le iau dupa?

  2. 2 Ana April 19, 2008 at 9:20 pm

    gata, am vazut si eu despre ce targ e vb .. ;))

  3. 3 Cristina April 21, 2008 at 10:29 am

    Buna,

    Din pacate am lipsit din Bucuresti, duminica si nu am ajuns la targ.
    Pot sa cumpar direct de la voi?
    Aveti mai multe fotografii cu produsele voastre?

    Multumesc frumos,
    Cristina

  4. 4 delia April 25, 2008 at 2:01 pm

    buna cristina!
    am cam epuizat stocurile la targ insa vom face in curand un altul si speram sa poti veni 🙂

    nu va mai dura mult 🙂

  5. 5 tricouri personalizate January 26, 2010 at 5:51 pm

    Intrati si va faceti tricoul cum vreti

  6. 6 Margery June 25, 2014 at 9:09 pm

    It taxi orlando is an honorable gesture, a part of the Sandy Hook Elementary
    School. Mary Sue Lewallen, 70, of Poteau, OK passed away Saturday, July 16, 4 5 and 6 adults were
    killed.


  1. 1 Evenimente: Fancy Pancy si HandmadeART-Fest Trackback on July 21, 2008 at 7:55 pm

Leave a comment




arhive