poze de la targul din green

Stiu, stiu am intarziat o gramada, dar aparatul a calatorit in multe orase pana cand a catadicsit sa imi inapoieze pozele.

Cam asa arata masa mea, o gramada de lucrusoare colorate, gata sa fie ravasite si incercate.

Baietii de minunau de portofelasul caseta:” Oau sunt chiar rotite de la casete?” “Chiar sunt:)”

Kitten si Armyofmice surprinse in toiul petrecerii :>

Iata si funditele Danei care au creat iara mici o-uri pe fata domnisoarelor ๐Ÿ˜€

Cea mai noua delicatesa a Danei sunt soriceii din fimo prinsi de gentute. (Am si eu unul! :D)

Ne vedem duminica cu noutati ๐Ÿ˜€

3 Responses to “poze de la targul din green”


  1. 1 diana November 8, 2008 at 12:15 pm

    as dori sa stiu daca pot sa fac comenzi de gentute si cum

  2. 2 inahowto November 8, 2008 at 7:10 pm

    Salut, cusatoresele s-au mutat in Barcelona pentru Master, deci ar fi un pic greut. Dar o recomand cu caldura pe armyofmice.oricum.ro!

  3. 3 photo March 7, 2013 at 2:02 am

    I was curious if you ever considered changing the layout of your blog?

    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?


Leave a comment




arhive